Zanurkuj razem z nami w głębinach marketingu

Zobacz naszą redakcję

Hiszpański w firmie - Czy warto?

Damian Mazur 2019-05-01 0 komentarzy
Wpis

Nie każdy wie, ze hiszpański jest drugim najpowszechniej używanym językiem świata. Jest ojczystą mową nie tylko Hiszpanów, ale również mieszkańców wielu państw Ameryki Południowej, Ameryki Północnej czy Afryki. W zasadzie w całym „latynoskim” świecie język hiszpański pozwala porozumieć się tak na poziomie czysto prywatnym, jak i zawodowym.

Hiszpański powszechnie uważa się za język prosty w nauce, a ze względu na swoją popularność jest chętnie wprowadzany do programów szkolnych czy akademickich. Pod wpływem podróży, ale także przywiązania do popularnych klubów piłkarskich czy artystów coraz więcej osób decyduje się na samodzielną lub profesjonalną naukę.

Ale dlaczego Ling Project oferuje kursy języka hiszpańskiego dla firm w Poznaniu? Po prostu w wielu branżach prowadzi się interesy w krajach, w których standardowy angielski niekoniecznie pozwala na nawiązanie silnych relacji. Meksyk, Kolumbia, Hiszpania, Argentyna, Peru, Kuba, Filipiny – to tylko część państw, w których hiszpański jest językiem urzędowym. Jednak język hiszpański zna też wielu Amerykanów, Francuzów, Brazylijczyków, Kanadyjczyków czy Marokańczyków. W wielu państwach na całym świecie to podstawowy język obcy w nauce szkolnej czy akademickiej, znane jest także zjawisko migracji czy częstej zmiany miejsca zamieszkania ze względów zawodowych.

Wspomniana firma, która w Poznaniu oferuje konsulting językowy, tłumaczenia i kursy dla firm, doskonale zdaje sobie sprawę ze znaczenia języka hiszpańskiego we współczesnym świecie. Klientami są firmy oraz instytucje, w których świadomość potrzeby doszkalania pracowników jest bardzo duża. Warto rozwijać zespoły nie tylko pod kątem angielskiego – świat porozumiewa się także po hiszpańsku.

Zostaw komentarz pod artykułem